Valaška - originálny slovenský suvenír

Reklamačný poriadok

 

Úvodné ustanovenie

Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti medzi poskytovateľom tovarov predávaných v systéme stránok valaskashop.webnode.sk, ktorým je Šipoš Martin, Sadová 989/30, 066 01  Humenné, IČO: 45319391 (ďalej ako "poskytovateľ") a zákazníkmi nakupujúcimi v systéme stránok valaskashop.webnode.sk v oblasti reklamácií tovaru, vychádzajúc pritom z Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

 

Právo na uplatnenie reklamácie
Ak sa vyskytne u zakúpeného tovaru vada, má kupujúci právo vadu reklamovať. Pre správne posúdenie je nutné, aby bol reklamovaný tovar čistý a kompletný. Poškodením alebo nesprávnym použitím tovaru  kupujúcim zaniká právo na reklamáciu.

Spôsob uplatnenia reklamácie
Reklamáciu je možné uplatniť písomnou formou e-mailom alebo poštou.
Reklamovaný tovar je možné doručiť Slovenskou poštou, prostredníctvom prepravcu alebo osobne po telefonickom dohovore s poskytovateľom na adresu poskytovateľa.
Súčasťou reklamácie musí byť písomný popis vád, ktoré sú predmetom reklamácie a doklad o kúpe tovaru.
Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamácie) je uvedený doklad nevyhnutný.


Zodpovednosť poskytovateľa 
Poskytovateľ zodpovedá za to, že predávaná vec má akosť a úžitkové vlastnosti vo všeobecnosti požadované, poskytovateľom popisované alebo očakávané, že zodpovedá požiadavkám, právnym predpisom, je v určenom množstve, a zodpovedá účelu, ktorý poskytovateľ pri použití veci uvádza.
Poskytovateľ zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na tovare po prevzatí (zakúpení) tovaru v záručnej dobe.

Poskytovateľ 
nezodpovedá za vady ak:
- si kupujúci vadu spôsobil sám,
- kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel,
- reklamácia odporuje povahe tovaru,
- pre tieto vady bola poskytnutá zľava z ceny tovaru,
- vady vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym, či nadmerným používaním alebo ktoré vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru.
- spôsobené zásahom kupujúceho alebo inej osoby do konštrukcie tovaru, alebo jeho súčasti.

O prijatej reklamácií sa kupujúcemu vystaví reklamačný list s uvedením dátumu, kedy sa reklamácia prijala, aký tovar je reklamovaný, kedy a kde bol tovar zakúpený, o akú vadu sa jedná a cenu, za akú bol tovar zakúpený. Ak kupujúci reklamuje vadu tovaru, poskytovateľ reklamáciu riadne preverí a rozhodne o jej vybavení ihneď, v zložitých prípadoch do 5 pracovných dní.
Poskytovateľ vybaví reklamáciu maximálne do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.


Práva spotrebiteľa a lehoty na uplatnenie reklamácií
Poskytovateľ zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci kupujúcim. V prípade zistenia vady, poskytovateľ Vám tovar obratom vymení (ak je ešte v ponuke), prípadne vám tovar nahradí iným alebo Vám vráti finančnú hotovosť poštou, bankovým prevodom alebo osobne v sídle poskytovateľa po telefonickej dohode.
Ak nie je reklamácia vadného tovaru uplatnená v záručnej dobe (2 roky), právo zo zodpovednosti za vadu zaniká. Kupujúci bude po vybavení reklamácie informovaný osobne, telefonicky alebo e-mailom.

Teším sa na Vašu ďalšiu návštevu.

Tvorba webu zdarmaWebnode